Tuesday, June 7, 2011

Tarikh Keramat Untukku

Assalamualaikum & Selamat Pagi Semuanya...

Alhamdulillah dan aku bersyukur ke hadrat illahi...Terima kasih Ya Allah...06.06.2011 (Isnin) adalah tarikh keramat dalam hidupku...
AKu sangat2 gembira...Akhirnya aku dapat jua memilikinya...
Hooyeeeahhh....Perasaan gembira aku tidak dapat aku gambarkan...
Hanya dengan senyuman yang dapat mengambarkan diri aku ketika itu...

Tidak lupa juga ingin aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada seseorang yang sanggup menunggu aku dari jam 1.00 t/hari hingga ke jam 5.00 petang...
Ya Allah, aku sangat2 menghargai pengorbanan yang dia tunjukkan pada aku...Kehadirannya memberi semangat untuk aku berjaya memilikinya....
Aku terharu dengan apa yang dia lakukan terhadap aku...Sesungguhnya, aku tidak pernah jangka sama sekali yang dia akan datang untuk menunggu aku sehinnga selesai segala urusan aku...Terima kasih awak untuk segalanya.. :)

Hanya tuhan yang mampu untuk membalas kebaikan & pengorbanan awak untuk saya...Semoga saya dapat membuatkan awak bahagia dunia dan akhirat....Insyaallah...

Untuk membalas penat lelah dia menunggu aku yang berjam2 di dalam, dan untuk meraikan kejayaan aku, aku belanja dia makan nasi kukus d'naim kat area rumah aku...ehehehhee..oke laa kan awak??ehehee..saya harap awak kenyang... :)

Untuk sekali lagi, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas pengorbanan yang awak lakukan...Kejayaan saya juga disebabkab awak..Terima kasih memberi semangat kepada saya... ;)

No comments:

Post a Comment