Friday, June 3, 2011

Malam yang suram

Assalamualaikum & Selamat Malam Semuanya...


Malam nieyh suram jer kan...ehehee...
Mungkin sebab ramai dak2 rumah aku kuar..
Tapi aku??
Aku dirumah saja...but its okey...ehhehe
Aku egat tadi aku nak ajk si dia kuar lpak mam dengan aku...
Tapi....
Tak sempat aku nak ajak dia dah cakap malas nak kuar...
Mungkin kerana dia perlu teman adik dia kat rumah kot..
Tapi jangan laa cakap malas....terasa den...ekekekeke...but its okey laaa...

Tiada sebab untuk aku marah...
Walaupun aku terlalu merindui dia..tersangat merindui dia...
Maybe i need to understand....ehehee..
5 hari aku xlepak dengan dia pon, rindu itu dah terasa...
Mungkinkah aku jer yang terasa semua ituh???
Atau dia pon turut terasa...(im not sure)..but i hope same wif me...

hmmmmm (tarik nafas panjang)... :)
Semoga segalanya akan di berkati olehNYA...
Dan diberi petunjuk & hidayah dariNYA....
Amin...Insyaallah segalanya akan baik2 jika direstui dariNYA... ;)

Kuatkan hati aku dan tenangkanlah hati aku untuk menempuh segalanya....
Di dunia mahupun di sana nanti...
Hanya padamu aku berdoa... :)
Berikan aku ketenangan...

No comments:

Post a Comment