Thursday, May 19, 2011

Kebahagiaan Untuk Aku

Assalamualaikum & Selamat Pagi Semuanya...

Semalam adalah hari kegembiraan buat aku dan mak aku...Tapi yang paling gembira dah tentu laa adik aku...hehehehe

Sesungguhnya aku mengucapkan kesyukuran terhadapMU YA ALLAH...
Segala penat lelahnya telah terbalas dengan sebuah kejayaan yang cemerlang...Aku mengucapkan terima kasih dan bersyukur terhadapMU YA ALLH kerana telah memakbulkan doa aku....Sesungguhnya ENGKAULAH YANG MAHA PENDENGAR...

Aku tersangat bahagia bila mendapat berita yang adik aku mendapat result yang cemerlang dalam peperiksaannya...Dia mendapat 4 flet...Kira ini adalah keputusan muktamad...Maksud aku setelah di campur kesemua keputusan peperiksaan dia...Aku cukup berbangga dengan keputusan yang diperolehi...

Adik,
Tahniah di atas kejayaan...
Along harap adik akan terus berusaha lagi dalam mengejar cita-cita adik...
Ini baru 1 langkah untuk adik maju lagi kehadapan...
Belajar2 rajin2 lagi yeaa...untuk mendapat segulung ijazah pulak...
Along dan mak akan sentiasa mendoakan adik semoga sentiasa murah rezeki dan sentiasa berjaya dalam kehidupan adik nanti....
Amin...


Minggu depan aku akan pulang ke kampung...sudah semestinya macam2 benda dia akn minta sebab aku dah janji jika keputusan akhir dia dapat 4 flet, dia boleyh minta apa sahaja...adoiii..masak aku...ehehehe...tapi untuk kejayaan dia aku sanggup semua tuh...for my beloved brother..only you...

Aku tersangat bahagia tika ini...alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment