Saturday, May 7, 2011

Sakit Tekak...hurmmm :(

Hye & Selamat tengahari semuanya...

2 3 hari nieyh tekak aku poblem laaa...sakit jer..
bila aku telan air liur terasa peritnya...
adoi, tlg laaa jgan nak sakit....
bangun tido td lagi sakit tekak aku nieyh....
nak kata tak minum air, asenya aku kuat kot minum air daripada makan....
hurmmmmm....

tapi aku xleyh nak merungutkan..baru sakit sikit jer...dah aku nak marungut macam sakit teruk plak...
wani...wani....
ko kena ingat, xkan laa ko sentiasa nak sihat jer....ko kena adil...
haissshhhhh.....
Tuhan itu kan adil...bila kita sihat, DIA akan bagi kita sakit untuk kita menghargai masa sihat kita tuh...ape daa...xkan laa 2 xnampak lagi cik wani oiii....ehhehehe...

tak2x....aku xmerungut lagi yeaa...ehhehee...aku tima dengan rela dengan segalanya ketentuanNYA...hehehee....
mungin aku kena minum air asam jawa untuk hilangkan sakit tekak aku nieyh...tapi air tuh bapak xsedap kot....semacam jer bila minum....tapi dia dapat kurangkan sakit aku nieyh....

erm...tengok laaa...lau makin teruk sakitnya aku minum jer laaa..untk diri aku jugak...ekekekeke...actually, aku nak share tentang nieyh jer...aahahhaa...agak poyo gak kan....ehehehhee....

orite laaa...
nti share lagi yeaa....
daaaa...daaa... :)

No comments:

Post a Comment