Wednesday, June 22, 2011

Tanggungjawab

Assalamualaikum & Selamat Petang...

Tanggungjawab?
Kalau awak rasa itu tanggungjawab, tidak perlu untuk bertanya..
Awak sendiri boleyh berfikir tanpa menyoal soalan yang saya rasa tidak perlu untuk saya jawab..
Itu kerana awak sendiri sudah tahu jawapannya....
Saya perhatikan segalanya...Kadang-kadang nak jer saya cakap kat awak...tapi saya rasa tak perlu kot, sebab awak sendiri leyh fikir semua tuh...tak kan laa segalanya perlu untuk saya beritahu...
Kita dah sama-sama besar...semua itu kita boleyh fikir sendiri..

Tapi its okey laaa...selagi saya boleh untuk berdikari, saya akan ikut cara saya...tanpa menyusahkan awak...mungkin itu akan membuatkan awak selesa... :)..kalau saya, saya boleh berfikir semua tuh...untuk orang kesayangan saya...saya rasa berbaloi..dan saya pasti awak akan lebih menyayangi saya kan????Tapi macam orang di luar sering bicarakan, lain orang lain caranya berfikir...pemikiran itu tidak akan sama...

Kadang-kadang saya ada juga perasaan malu untuk bercakap itu, bercakap ini...tapi awak boleh fikir semua tuh...kadang-kadang saya cuba untuk nak menguji awak...dan saya berharap awak akan buat seperti mana yang saya harapkan...tapi ia tidak seindah yang di sangkakan...itulah kehidupan..
saya menerima segalanya... :)

No comments:

Post a Comment