Friday, June 24, 2011

Mungkin Kesilapan Aku

Assalamualaikum & Selamat Pagi


Sebenarnya aku terasa terkilan sangat..
Tidak sepatotnya untuk aku membeli benda itu jika aku belum memenuhi syaratnya...keinginan aku membuatkan aku lupa akhirnya membuatkan aku sedih...untuk aku berpatah balik seperti sudah lambat...dan aku makin penin memikirkannya...aku tidak ingin sama sekali untuk menyusahkan orang-orang di sisi aku...tapi aku sendiri tidak tahu jalan penyelesaiannya...aku betul2 buntu sekarang nieyh...apa yang boleh aku buat, diam untuk seketika ini...ini kerana aku sendiri tidak nampak jalan keluar untuk masalah yang aku sendiri cari...dan memakan diri aku sendiri..

Ia tidak semudah yang aku sangkakan..sepatotnya aku perlu melawan keinginan aku ni dengan memikir panjang sebelum membuat apa-apa keputusan...Sejujurnya, aku tidak sangka begini jadinya...setiap apa keputusan yang aku terima tidak ada yang mampu untuk membuat aku gembira tika ini...adakah ini mungkin dugaan untuk aku memilikinya...hanya DIA yang mengetahui...

Aku tidak ingin lagi berharap...aku menerima setiap apa yang bakal aku tempuhi...mungkin aku belum mampu untuk memilikinya...dan aku perlu sedar kenyataan itu...aku perlu bangun dari tidur lena aku nieyh...mimpi benda yang aku sendiri tahu agak sukar untuk aku milikinya...mungkin suatu masa nanti aku dapat memilikimu...dan aku akan tunggu saat itu tiba...mungkin saat itu aku sudah pasti dan mampu untuk memilikinya tanpa sebarang masalah lagi... :)

No comments:

Post a Comment