Tuesday, June 14, 2011

Saat itu


Menangis??
Untuk siapa??
Arhhhh...tak perlu kot untuk aku menangis lagi...
Memangis tidak mampu untuk aku berubah apa2 pon...
Mungkin menangis hanya untuk kita menghilang rasa sedih ini untuk seketika..
Setelah dengan apa yang berlaku, menangis hanya mampu untuk memujuk diri kita sendiri...air mata itulah yang menunjukkan bahawa yang kita terlalu sakit disakiti....

Bagaimana untuk aku teruskan semua ini???
Sedangkan kepercayaan tiada lagi dalam diri ini...
Aku memang dah x boleyh nak percaya langsung dengan kata2 dia...
Langsung...Cakap la apa pon aku memang tak boleyh nak percaya lagi...
Jika kau masih cintakan aku, kau tunggu laa sehingga aku boleyh mempercayai kata2 kau kembali...
Jika kau tak sanggup untuk tunggu, aku tidak akan pernah paksa kau untuk menunggu aku...tidak sama sekali...

Semua yang berlaku bukan semudah yang kau sangkakan..
Bukan sesenang yang engkau fikirkan...
Letakkan diri kau dalam diri aku ketika aku perlakukan seperti itu pada cinta engkau...
Kepercayaan di ragut, kesetiaan di perlecehkan...
Kesabaran dan kesakitan aku ada hadnya...
Aku diam bukan bermaksud aku lupakan semua itu....
Dalam diam aku, aku mencari kepastian....

No comments:

Post a Comment