Thursday, March 3, 2011

Sukar

Assalamualaikum & Selamat Pagi semua...

Pagi nieyh agak kelam kabut sedikit coz da meting...
Siap2 kan meting dulu barulah dapat wat kerja sendiri...
Mam pagi dah pon selesai, skunk perut aku kekenyangan...ehehheee
Menu aku pagi nieyh, bihun goreng tapi 2 pon xhbs...ehheheeh
Padahal malam tadi aku xmakan aper2 pon...ntah laa kblakangan nieyh, makan aku pon tak teratur...ikut dan jer...

DATING???PON MALAS???
Ayat nieyh aku akan egat...huhuuuu...
Sangat sedih, sangat kecewa...Kenapa mesti jawapan itu yang terungkap dari bibir...Adakah awak sedar kalau itulah jawapan yang aku ungkapakan,ternyata di hati cukup terguris dengan jawapan yang di terima....
Tapi tabahkan hati...Yang berlaku semuanya ketentuanNYA...
Boleyh tak fikir, setiap kali nak bagi jawapan or nak jawab...pk jawapan apa yang ptot di ungkapkan...

Aku tahu derita akan datang dengan kebahagian...
Kita bukan semudah-mudahnya untuk mengapai kebahagian itu...
Tuhan xkan bagi dengan cara yang mudah tanpa kita sendiri berusaha untuk mengapainya....

Hampir 2 minggu segalanya berlaku, saat nieyh aku masih seperti dulu...
Hanya 1 tafsiran yang dapat aku gambarkan iaitu... SUKAR...
Sukar segalanya...Sakit itu menguasai segalnya...

Kenapa semuanya berubah????
Kenapa tak seperti dulu lagi???
Kenapa boleyh jadi cam nieyh????
Apa dalam hati kamu????
Kenapa aku yang menjadi mangsa???
Kenapa???
Kenapa aku???

No comments:

Post a Comment