Monday, February 28, 2011

Assalamualaikum semuanya...

Jam sudah menunjukkan jam 5.13 minit petang...Aku masih lagi di pejabat...
Siapkan kerja-kerja yang belum sempat aku siapkan...Tapi its okeyh lau aku balik ambat pon..aku bukannya wat aper pon kat umah lau gerak alik awal...Nama pon bujang kan (maksud aku x kawen lagi laa)..ehehehee...

Suasana pon dah kembali sunyi..ehehhee..mana xnya time dah balik kan??so amai laa yg dah pulang ke rumah...ehehheee...Tinggal laaa yang bujang2 jer kat opis nieyh..ehhehee...sambil menulis nieyh, aku layan 1 lagu...nak taw x lagu aper????


ehheheeee.....

laguuuuuuuuuu....menikahlah denganku...ehehehee...
tajuk pon cam dah menunjukkan yang aku nieyh leyn jer..ehehehe...aku juz dengar laaa...xda mksd aper2 pon...aku suka lagu nieyh coz rentak dia bez n suara vokalis nieyh pon boleyh tahn laa...band indon.. :)

Actually, entry nieyh aku nak cakap skit yang aku xtahu kenapa aku sukat untuk melupakan semua tuh...aku tak mahu ingat lagi kerana hati aku akan sakit...buang masa untuk aku rugi benda cam nieyh...aku bersyukur kerana segalnya berakhir dengan kebaikan tapi hati aku masih sakit dan masih mengingatinya...Mungkin perangai aku 2 3 hari nieyh terhadapnya berlain sedikit..tapi aku sendiri tak pasti kenapa...

Awak, saya harap awak dapat bersabar dengan cara saya nieyh..mungkin saya perlukan masa dan saya perlukan keyakinan terhadap awak lagi...saya harap awak dapat buktikan yang awak benar...semoga dengan segala cara awak, saya dapat mengembalikan segalanya seperti sedia kala....

Kadang-kadang bila saya sorang2, saya akan ingat setiap patah perkataan itu...yeaa,saya mungkin mampu hapuskan semua bukti itu dari mata kasar, tapi bukan dari hati saya nieyh...tapi awak jangan risau, perasaan saya masih pada awak...hanya sekarang saya perlukan keyakinan awak semula....saya masih tidak dapat lupakan...

* keyh laaa, nti sambung lagi...nak siap2 balik dah nieyh...ramai yg dah balik...tkot plak sorang2 kat opis nieyh...ehehehheee...

Daaa daaaa... ;)

No comments:

Post a Comment