Friday, February 25, 2011

Dear farisha

Assalamualaikum & Selamat Petang semuanya...
Harap semuanya oke2 ajer yeaa...

First of all, aku nak minta maaf sangat2 pada safra & paan, coz sabtu nieyh dorang da wat bethday party untk ank dorang yang sulung...Namanya Farisha Qistina...Very2 cute gyrl...Miss her so much...Maaf sebab aku xdapat menghadirkan diri pada hari yang gembira...Hakikatnya aku memang nak hadir majlis tuh, tapi ada beberapa perkara yang membuatkan aku tak dapat nak hadir pada majlis tersebut...Sangat2 sedih, tp aku terpaksa...

Dear farisha, auntie harap bethday farisha akan hapy2 yeaa...U r so cute dear...HAPPY BETHDAY FARISHA..MAY GOD BLESS YOU...BE A GOOD DAUGTHER YEAA...Auntie akan sentiasa doakan semoga hidup farisha akan dikelilingi dengan kebahagian...Auntie sedih sangat sebab xdapat nak tengok farisha pakai gaun n crown...Mesti bertambah comei lg...(sedih)

Ha auntie ada belikan hadiah untuk farisha sebagai ganti diri auntie, tapi hadiah 2 x laaa seberapa sangat...Auntie harap farisha akan suka...Auntie rindu sangat2 kat farisha...Mungkin farisha tak egat auntie dah, tp xpew auntie akan sentiasa egat farisha...eheheheee...

Semoga bethday party nieyh akan meninggal kenangan utk diri dan hidup farisha....Maaf yeaa, auntie xdapat nak hadir pada hari kebahagian farisha... :) (senyum)

Miss u... :)

No comments:

Post a Comment