Thursday, February 24, 2011

Mendung

Assalamualaikum & Selamat petang...

Petang nieyh cuaca mendung jer..
Kedengaran di luar pejabat guruh-guruh yang berdentum2, seakan-akan memahami ati aku yang sayu nieyh...Seolah2, mereka tahu bahawa aku dalam kesedihan...
Cuaca sungguh gelap di luar...Dah macam malam plak..ehehehee...
Aku tetap seperti ini...tiada kata putus apa2 lagi...Semoga segalanya akan berakhir dengan baik...berpisah mahupun teruskan...Semua itu aku redha, kerana fikiran aku masih teringat dengan apa yang berlaku, aku tidak mampu untuk melenyapkan ingatan aku ini daripada lupakannya...
Tika aku kesunyian, semua itu akan bermain di fikiran aku...
Ya allha, peritnya untuk aku menanggungnya...

Kalaulah hati aku nieyh leyh di tunjuk, saat ini hati aku memang dah berkecai...Tiada kepingan hati lagi...

Sayu sungguh bila aku fikirkan dengan apa yang berlaku...
Sungguh kejam aku rasa...
Memang tidak adil dia buat aku seperti nieyh...
Kau sangat kejam!!!!....
Sakitnyaaaa...
Dan aku mungkin sukar untuk memaafkan...
Maafkan aku untuk segalanya....

2 comments:

  1. balik smyang istiqharah k...insyAllah Allah akan bagi petunjuk pada hambanya yang mengingatinya

    ReplyDelete