Wednesday, March 9, 2011

Sekitar di pejabat..Jam 7.42 pm

Hallo guys...

Jam menunjukkan tepat jam 7.42 minit petang...
Tapi aku masih di opis,menyiapkan kerja yang belum sempat di siapkan...
Yang masih ada di opis, adalah kengkawan perjuangan aku...ahahahha
Kak lia, acai & acab...
Kami berempat masih di opis turur serta dengan kehadiran pegawai-pegawai cawangan perolehan...
Dan yang paling penting MY BIG BOSS juga turut terlibat...hahahahaa..(WAJIB)

Actually tak dala watpe sangat pon..juz siapkan maklumat2 yang di minta oleh audit dan siapkan barang-barang untuk kursus perolehan esok...
Aku stay kat opis nieyh nak hilangkan boring aku kat umah 2, tapi pada masa yang sama aku dapat tolong kak lia n acai, dan dapat siapkan kerja aku yang tertangguh tadi...
Aku happy dengan dorang...Gelak sama2, makan sama2...terasa hapy aku di watnya...mungkin penat,tapi dengan adanya dua orang pelawak dalam opis nieyh,penat pon x terasa sangat..ahahahahaa....

Kalau aku balik awal pon aku bukan buat aper pon...ngadap tb n laptop aku...2 jer...owhhh, so bored!!!so better aku lepak kat opis, lagi bez...ehehhehee...tak payah nak pikir masalah yang menyerabutkan otak aku nieyh...ahhahahaa... ;)

Time nieyh mesti dak umah aku tengah tengok cite BEGITUKAH CINTA...
Untuk hari nieyh aku ketinggalan episod 2, sedihnya...tapi balik nieyh aku mesti tanya dorang apa cerita untuk hari nieyh...
Dan aku pasti saat nieyh cik ira mesti layan dia punya laptop tuh...Cik elah mesti baring kat sofa...dan diturut serta cik yong n cik azah...Dan aku pasti kak umi pasti dalam bilik dia men game kat komputer dia tuh...ehehehhe...Itulah rutin harian kitorang...benda yang sama akan di lakukan...sungguh bahagia di watnya...ehehhee... ;)

Itu jew laa...ehehehe...
wait for the next episod...ahahhahaa...

daaa daaa.. ;)

No comments:

Post a Comment