Thursday, March 31, 2011

Shopping Time

Assalamualaikum & Selamat Pagi Semuanya...

Yeahhh...Jam menunjukkan 7.34 pagi...
Hari nieyh aku sampai opis agak awal laa...huahuahuaaaa...
Nak taw x nape???sb driver xda jd aku kena nek bus jer..bapak awal aku bangun....ehhehee...sangat simpati pada awak cik wani...ahahahaa...
Alah aku x keysah pon, sebelum nieyh pon aku datang opis nek bus gak (nak sedapkan hati)...ehehehhehe...

Actually, aku nak gtaw yang kalau sempat petang nieyh aku nak p shoping kat mid dengan my prenz, cik ila n cik haza....ehhehee...
Agak lama bagi aku tak p shoping nieyh...
Dalam otak aku nieyh dah macam2 barang berlegar2 dalam pikiran aku nieyh ha....
Ekotkan hati aku nieyh, nak jer beli baju, kasut, suar n beg....hahahaha
Agak tamak yeaa awak cik wani..Berbelanjalah mengikut kemampuan bukan ekot hati...Kalau ekot hati mati laa jawabnya...ahahahhahaa...
Berbelanjalah dengan bijak...ahahahahhaa

Tapi barang 1st yang aku akn beli kemungkinan kasut...kasut untuk aku nak pergi opis...dah lama kot aku x beli kasut nieyh...kasut aku nak p opis pon banyak yang dah rosak....so skunk nieyh aku p opis pakai wedges jer...huahuahua...u r very simple syazwani...ahahahaha...(do i care)..ehhehee...sungguh berlagak awak yeaa cik wani...ehheehee...

Then, kalau masih dapat kelebihan duit saki baki, aku egat nak jer cari suar jean...even, jeans aku oke lg..tp semua dah cam x bez jer....aku nak beli yang baru laaa...oke jer kan???ehehehehe...tapi cam membazir laa plak...x pon aku nak beli baju laaa...tshrt aku untuk aku lpak2 dengan membe2 aku....x pon aku beli beg jer laa...Haisshhh banyak plak aku punya "TAK PON"..ahahahhaa....

Tapi kalau dah p shoping tuh, semua barang aku nak beli....cam na aku nak saving nieyh....tapi aku dah lama kot x p shoping nieyh....arhhhhhh....aku x kira aku nak beli jer apa yang aku nak nanti...baru aku puas....lagi pon skunk nieyh aku tengah tensen...time nieyh laaa aku nak relse my tensen...shoping can make me feel calm...hahahahahaha

Orite guys..juz tengok jer laa nanti apa yang aku akan beli..ahahhaaa :)
Oke laaa, aku nak gtaw 2 jer..ehhehee..
Skunk aku nak sarapan jap...
Perot nieyh dah cam2 lagu bermain... :)..dah minta makan kat aku...huhuhuuh

Daaaa...daaaa... semua...muahxxx

No comments:

Post a Comment