Wednesday, February 16, 2011

Kegembiraan Untuknya..

Assalamualaikum guys...
Today my entry is about my lovely bf..
Kemungkinan hari ini adalah hari kegembiraan untuknya..
Nak taw x sb aper????ehheheee....Sbnya hari ini, motor LCnya akan keluar...
Nampak sangat yang dia begitu gembira...Aku pon tumpang gembira untuknya..
Dan mulai saat itu, dia xkan lambat lagi untuk datang ke opis..eehheee...
Ceritanya sebegini, sebenarnya dia dah ada pon motor, tapi disebabkan motor lamanya itu selalu bermasalah (al maklum laaa motor dah lama kan,jadi motor tu selalo meragam laaa)jadi dia terpaksa laa untuk beli motor baru..untuk kesenangan dia untuk ke opis..Dah banyak kali laaa jugak motor tu meragam dan menyebabkan my lovely lewat sampai ke opis..aku pon turut simpati juga untuknya..Tapi mulai saat ini, xkan ada lagi kelewatan yeaa hubby..ehehehee...Ermmm...motor yang dia baru beli nieyh warnanya merah..Cantik laa warna tu, dan aku pon berkenan juga dengan warna tuh..ehehehee...Lepas nieyh kalau kuar lepak2 aku ase mungkin dia akan guna motor jew laaa..aku oke jer..eehheheee..coz sebelum nieyh kat kg memg aku naik motor pon...so xda masalah untuk aku...keta ker,moto ker..sama jer bagi aku...xda istilah aku TAK SELESA...Aku bukan datang dari kuarga yang berada yang nak naik motor xnak langsung...Kehidupan aku sederhana jer..dan aku suka kehidupan seperti ini...ehheehee..
To my hubby...dah ada motor baru nieyh jangan laaa kerap2 kuar plak yeaa...hehehehee...dan jaga motor tu seperit nyawa awak sendiri..coz semua tuh kita guna duitkan...dan orang seperti kita duit itu sangat berharga sebab nak cari duit bukan semudah yang kita sangka...jadi jaga laa elok2 yeaa cayang... :)..
Thats it, what i want share wif u guys..
Daaaa daaa...

No comments:

Post a Comment