Monday, February 14, 2011

Khabar gembira

Assalamualaikum blogger-blogger...
Macam mana hidup anda sekarang...
Makin okeyh or not okeyh...ehehehee...Walau cam na pon, hidup tetap perlu di teruskan kerana masih banyak perkara yang belum kita pelajari lagi...ehehehhe...but, sya doakan semua blogger okeyh2 ajer laaa yeaa...ehhehee...
Ha story saya untuk kali nieyh adalah berkaitan dengan kegembiraan..saya tumpang happy sangat dengan khabar berita yang sangat gembira untuknya dan husbandnya...Dia disahkan hamil 7 minggu...Omg, awak bakal menjadi seorang ibu,mama,mami,umi...ehehehee..banyak pulak panggilannya...im very excted when i know that news..congrat to yanie n arphian..u all will be mother n father..so sweet dear...im really happy but i dont know why...seperti saya pulak yang mengandung..ahahahaa...tapi kesiannya untuk yani kerana sekarang dia mengalami alahan yang agak teruk kerana dia tidak mampu untuk bau makanan..then, dia kan muntah..bila husbandnya buka jer bungkusan makanan, ke tandas tempat yang di akan tuju dulu..so sad...but i hope u will be patient wif this test..for a few month maybe...xsabar saya nak tengok perut awak buncit, mesti awak kelihatan comel... :)..utk masa nieyh kalau awak minta aper jer mesti pian akan bagi jer kan barang yang awak minta tuh...ehehehehehe....sonoknya jadi orang mengandung nieyh...aper saja akan dapat...cam 2 saya pon nak ngandung laaaa...but.....tunggu laaa saya sah menjadi isteri kepada mohd samsul kamal dulu...ehehehheee...masa 2 minta kaw2 laaaa...ehheheee... ;)..oke laa..saya stop dulu laaa..next time, saya sambung lagi yeaa... daaa daaa... :)..

No comments:

Post a Comment