Thursday, February 17, 2011

Ingin Pergi Jauh

Kadang-kadang tika aku bersendirian, telintas di pikiran yang aku ingin pergi jauh...Jauh dari segalanya-galanya...Alangkah indah jika aku dapat tempatkan diri aku ini di pantai-pantai...anginnya yang sepoi-sepoi bahasa...udaranya yang segar..pemandangannya yang dapat menyejukkan mata mahupun hati aku ini....Owhhh...sangat indah jika itu yang aku dapat tika ini....Ya Allah,sesungguhnya engkau berikanlah aku ketenangan dalam diri mahupun jiwa ku ini ya allah...Kuatkanlah hati aku ini...Jika itu ketentuanmu tunjukkanlah aku jalannya..Agar aku tidak sakit lagi...Aku ingin gapai kebahagiaan dalam hidupku ini...Kenapa perasaan aku ini seperti ini ya allah...Alangkah indah jika aku terus mendapat ketenangan..Berikanlah aku sinar hidayah dari mu...Aku bersujud terhadapmu...Sesungguhnya engkaulah segala-galanya...Kuatkan hati aku...

2 comments:

  1. Sabar la wani..hidup ni mcm ni la..Anggap je Tuhan 2 menyayangi kita..Dia turunkan musibah untuk kita lbh dekatkan diri kita dengan Dia n sentiasa mengingati Dia..Percayala mesti ad Nur di hadapan bila kita sentiasa ingat Tuhan..

    ReplyDelete
  2. amin..thanx ira...kdang2 akn dtg ksdhan dalam diri kita kan???dan semua itu kerana Allah syg kita kan????wani tgu kbhgiaan itu ira... :)

    ReplyDelete